lördag 31 januari 2009

Uppe med tuppen!


Först upp idag, vilket inte är svårt med tanke på att här vill alla sova bort hela förmiddagen. Tassar omkring för att inte väcka de andra, men det är svårt!! Vill röja runt i huset och sjunga vilt, men jag får väl "hia" mig en stund till.

Det är så skönt att helgen äntligen kom, har väntat länge på den, ända sen i måndags :) Nu kan man få vara lite kreativ istället och göra allt det man längtat efter...

Måste fortsätta på Bellas relektion om att ungarna blir så stora fort och exakt så tänkte jag härom dagen, fast min ungar inte är hemifrån. Men såg min stora kille hade börjat få en "musche" och då kände jag att tiden har bara rusat iväg. Var inte länge sedan han kom inrusand och sa att vill ha ett barnkalas...bara en sådär 10 år sedan...tiden går fort när man tittar tillbaka på alla goa minnen man har, fast man inte ser det på sig själv (tur det)...

Opps nu kom en trött dotter upp, skönt någon att "leka" med..
Hejsanhoppsan! Rosen

1 kommentar:

Bella sa...

Sicken energi...kanske skall komma bort med lite tyg...så vi kan sy sista väskan...
Gissa vem som var ute och gick runt samhället kl. 01.00 med hunde??? Jo, Make, jag och Pontus...vi råkade somna mitt i Let´s dance...vaknade vid 01.00 tiden så det var bara att gå ut i natten och låta snöflingorna dansa på mössan!
Kramar,
Bella