söndag 25 januari 2009

låt det bli som en dagbok...


Nu blev jag aningens irriterad, hade skrivit en hel roman och så glömde jag spara det innan jag kollade och vips så var allt borta...grrrr...nåja, min kära syster och jag var ute igår och vårinspirerade oss på alla möjliga ställen och hade en fantastisk dag ihop...vi borde göra det oftare syrran :)...hon tyckte att min blogg växte mossa på mer eller mindre så jag lovade än en gång att fixa lite i bloggen...nu kan du få läsa Bella :):)För att få mig lite mer inspirerad(tror jag), tyckte hon att jag skulle låta bloggen bli en dagbok som följer min hektiska liv. Ett sätt att skriva av mig, tyckte hon...kan fortfarande inget lova men jag skriver ju i alla fall nu och det är ju bra :)
Jag kan ju visa min nyinköpta brödrost, fin som attan tycker jag..och fynd(ig) med.

Inga kommentarer: