söndag 1 februari 2009

Trött, mätt och glad


Trots att det är söndag, känns det skönt idag. Maken och jag har tagit promenad och jag har hunnit sy nya panelgardiner till köket. Lite förändring som piggar upp vardagen lite. Hade tänkt hinna med att sy matchande tabletter till köksbordet också, men jag hade varken tid eller ork när revbenspjällen dök upp honungsglacerade framdukade med melon och vindruvor...vem hade inte packat ihop då? Nåja, gardinerna sitter på plats i alla fall, det får man ju vara nöjd med.
Nu sitter jag med en god kopp kaffe och tittar lite ointresserat på film...men jag kommer tillbaka :):)
Gonatt alla måndagsälskare...

2 kommentarer:

Bella sa...

Jasså var det, det du gjorde när jag droppade förbi! Gardinerna blev jättefina!
Kram,
I-B

Skogsbittan sa...

Så fint det blev med nya gardiner, bord och stolar. Vi får snart komma förbi och titta. Idag har vi varit på båtmässan och tittat på små badekor. Hoppas att Martin har frågat Martin Gunnarsson om det finns någon ledig plats för en liten eka nere i Källsby.
Kram Mamma