måndag 26 januari 2009

ännu en dag till ända...


Nu du Bella, något är fel på mig ...skriver 2 dagar på raken, inte illa!!
Mitt liv verkar gå som i en cirkel som bara snurrar runt och inte lämnar tid över för eftertanke eller annat just nu. Det känns som det är illa ställt när man blir glad av att få sitta själv kvar på jobbet, för att hinna med att göra det som man egentligen borde gjorts under dagen eller förra veckan, men alla andra pockar på uppmärksamhet och högen växer :) nåja man får vara glad för det som inte har växt hemma, typ disken, klädhögen med smutstvätt (om man bortser från Jullas rum). Nu ska vi bara se till att blommorna också växer och frodas som smutstvätten :)Tur att jag har avtalat bort den delen i den tråkiga vardagen, jag fick vikandet istället och då kan man ju faktiskt titta på tv samtidigt..snacka om att förena nytta med nöje :) Jag är rätt bra på sånt, det gäller bara att planera lite så man kan göra allt tråkigt när det finns roligare saker att fästa ögonen på...
Lyckades få till en bild på min "golvblommor", de heter inte så men det finns faktiskt ingen plats för dessa delikata fantaster på annat ställe :)
Det var allt för idag. God kväll och krya på er alla sjuka kollegor därute.

1 kommentar:

Bella sa...

Well, well...ser man på...så länge det finns hopp finns det minsann liv!
Riktigt mycket att läsa...berätta det för mamma hon gillar bloggeriet!
Kram,
Bella