onsdag 28 januari 2009

Trött idag...


Helt slut...och min dag är inte färdig ännu. Kanske dags för lite ledighet när man håller på att somna på jobbet, trots aktiviteter hela tiden. När man var yngre var det koffeinpiller nu vågar man inte sånt längre med tanke på att magen pajar..har man blitt äldre eller bara mer mogen tro? Hmmm, jag hoppas i alla fall på det senare.
Att folk kan vara så otroligt jobbiga, var det länge sedan jag var med om. Men idag tog de priset, allt var fel och det fanns inte nog med saker att klaga på.
Jaja...nu är man i alla fall hemma med ungarna och det känns i alla fall skönt.
God kväll ni alla glada där ute.

2 kommentarer:

Bella sa...

Låter inget kul med klagosång på jobbet!
Jag har spelat in mig själv som vädertjej på SVT idag på Universeum...blivit guidad ibland haj och ormar...min vardag känns spännande utan att jag behöver bada med brödrosten...men ack...trött det blir ja med!
Kram,
Bella

Skogsbittan sa...

Hej Rosen!
Härligt att se dig använda din blogg. Nu kan man följa båda sina döttrar vad dom har för sig i vardagslivet!
Kram mamma