fredag 20 februari 2009

veckan som varit...


Har varit en hektisk vecka, men vilken vecka är inte det? Semestern känns som den ligger mil iväg, men jag måste säga att det känns faktiskt riktigt roligt på jobbet nu för tiden. Jag känner att jag börjar få grepp om tillvaron där och kunna tänka mer sansat och förebyggande. Så var det inte för ett par månader sedan, hade man sett en yr höna springa omkring så var jag gnågot att jämföra med :)

Lördag idag och förberedelserna för kalaset på tisdag börjar snart, här ska städas och fejas(mannen pratar t om om att slipa bottenvåningen!!!). Först blir det en tur till Göteborg för lite inhandling, seda lite gympa och sedan går vi på huset. Ingen vila och ro här inte, men jag gillar att ha många järn i elden så det är motiverande att gå upp som jag gjort idag (klockan är runt 8 på lördagmorgon!!!)

Nä, nu hägrar mitt te mer än skrivandet...
Tjingeling Rosen

5 kommentarer:

Bella sa...

Jasså...man är uppe med tuppen...
Låter kul med tur till stan och gympa för kroppen...ha det gött!
Syrran

Anna (http://ordagranna.blogg.se/) sa...

Gid så hurtig du låter människa! =) hejja hejja!

Insr att det är väääääldigt länge sedan jag jobbade på Hogia. Känner bara igen dig (och knappt det!) på bilden...

Kram på dig!

/Anna Panna

Skogsbittan sa...

Har du läst min blogg idag?
Kram

Skogsbittan sa...

Har du läst min blogg idag?
Kram

Julia Olsson sa...

E det JON han e askul ju hahaha :)

//Julia