söndag 8 februari 2009

Jobbig helg!


Söndag och så himla förkyld, orkar inte mycket idag och inte igår heller för den delen. Tror jag blir smittad av alla just nu, är väl mottaglig förmodligen som syrran sa...så himla tråkigt bara..ville göra så mycket denna helg inte bara ligga och nysa utan att sy lite, vara ute i solen och gympa lite...men tur är väl att det kommer fler helger efter detta, där jag får njuta extra mycket av :)
Nu är det sängen som gäller för denna damen..
God natt på er alla friskisar :)

2 kommentarer:

Anna (http://ordagranna.blogg.se/) sa...

Hej Rosen!
Härligt att se att bloggeriet kommit igång igen! =) men trist att du är sjuk. Krya på dig! Jag håler på att pigga på mig efter en dunderförkylning och jag fick rådet att dricka mycket whiskey. Inte sjutton hjälpte det speciellt mycket mot hostan, men det blev ju fasen så mycket roligare att vara sjuk! =)

Kram

/Anna

Bella sa...

Tycker du skall pröva Annas Whiskeytrick!
Hoppas att du orkade släpa dig till kursen idag!
Kram,
I-B