onsdag 30 juli 2008

Borrelia!!


Jaha, så tillhör man då en av dessa som drabbas av Borrelia. Vilka historier jag fick höra innan jag blev tvingad att gå till läkaren. Det var inga roliga förlopp inte, den ena tappa känseln i benen och den andra låg nästan i koma bra länge...hmm kanske bra man gick iväg till läkaren i tid denna gången.
Tänkte jag skulle smaskat till det med en bild, men det sitter så illa så jag kan inte ta kortet själv, och ett kvällsdopp lockade familjen mer, konstiga människor :))
Nu längtar mina mindre vitala delar efter vila så tjingeling!!
Kramar Rosen ( den idag idélösa )

2 kommentarer:

Bella sa...

Läbbiga grejer det där men det finns bara en väg och det är framåt!! Krya på dig!
Kram,
Ing-Britt

Anna (http://ordagranna.blogg.se/) sa...

Usch. Små äckliga kryp; så är det! Är övertygad om att din överlevnad dock är tryggad! =) Själv slåss jag mot getingar. och min makes målningshysteri. Men det är en HELT annan historia.

krya på dig!

Kramis

/Anna