söndag 10 augusti 2008

Kalasdag!!


Kalasdag är som vanligt stökiga, och inte blir det bättre när svärfar ringer 1000 ggr för att kolla dittan och dattan *suck*. Nåja dags att skölja av sig smut och irritation och börja om från början.

Jag syr och fixar till bröllopet för fulla muggar. Någonstans har något hänt på vägen, för det lilla lilla kalas/bröllopet har med tiden blivit större...ideérna blev fler och fler och jag sögs med i tänket...hjälp, hur hände detta?? Jag som skulle rymma och gifta mig för att göra det enkelt:))

Dags att göra det sista på huset och maten!

Hörs och syns...Rosen

4 kommentarer:

Anna (http://ordagranna.blogg.se/) sa...

Vilken dag är det du ämnar bli fru?

/Anna Panna

Bella sa...

Ho, ho...jo,jo...det är till att sätta in lite extra krut nu om allt skall hinnas med...hoppas bara att vädret vill visa sig ifrån sin bästa sida...tror det är lättare att sitta ute och njuta om inte syndafloden tänker vräka ner över allt och alla!
Kram,
Ing-Britt

Anna (http://ordagranna.blogg.se/) sa...

Hejsan Rosen!
Jag förstod att du nu räknar ner dagarna. Nervös? Underbart att gifta sig med den tekniker! Varför tänkte jag inte på det!??? Nä, här sitter man med en båtbyggarson och bilplåtslagare som kan NADA om datorer. han har just förstått hur man betalar räkningar på Internet liksom...

/Anna

Anna (http://ordagranna.blogg.se/) sa...

Hallå!
Jag har en reflekterande utmaning till dig på min blogg! Kan ju vara lämpligt att reflektera lite över livet inför giftermålet... =)

Kramis

/Anna