torsdag 24 juli 2008

Tiden går så fort!


Jag insåg (med hjälp av alla mina nära och kära, även gamla barnvakter)att min blogg behövde uppdateras. Min tid räcker helt klart inte till längre, jag behöver mer...någon som vet var man kan köpa det??
Snart hoppas jag på mer självmant, för då kommer min SEMESTER infinna sig i min värld.. och jag kan med enkla ord säga hur det känns, YIPPI va skönt det ska bli!! Ungefär som när man var liten och skulle ta sitt första dopp för säsongen, man var lite skraj, för ögonblicket kommer ju inte tillbaka på ett helt år! Är jag dramatisk? Om!! Men om ni känt mig så hade ni vetat att jag har de bästa lärarna i världen...min blivande man och min syster...:)) De är bäst i världen, men oj så dramatiska.

Nu till något annat (det var skönt att få skriva av sig lite), jag har blivit utmanad av Anna så vi kör väl igång.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
- Jobba
- Äta (mmmm)
- Jobba lite till
- Äta lite glass
- Sova middag

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Skiljde mig från mitt ex

Vilka platser har du bott på?
Oj, vi pratar Taikon nu... Vänersborg,Nol,Myggenäs,Henån,Svanesund,Stenungsund,Hammarkullen (1 år bara), Stenungsund igen, Göteborg, Kungälv,Tjörn,Stenungsund och Jörlanda och här ska jag nog begravas tror jag :)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Wow, jag skulle ge barnen pengar, sluta jobba, ge bort lite pengar till mindre lyckligt lottade, och det vanliga hus, bil, båt och verkligen shoppa loss!

Jag bollar utmaningen vidare till följande personer:
Hoppla, är jag inne för sällan eftersom jag bara vet 2 stycken och de har redan blivit utmanade!

Gör så här:
1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

2 kommentarer:

Bella sa...

Kul att se att du har vaknat till bloggliv! Inte en dag för tidigt!
Det är faktiskt skönt att skriva på bloggen...man får lite koll på sitt liv och sin omgivning...
Tack för igår...
Kram,
I-B

Anna (http://ordagranna.blogg.se/) sa...

Fniss. Tänk att även gamla barnvakter kan göra sig hörda i mediabruset! Och grattis till förestående bröllop!

Kramisar

/Anna