lördag 7 mars 2009

Jumpa=pumpa


Nu är jag pumpad av min jumpa...(nödrimstarzan har varit i mitt huvud i helgen )jag får faktiskt erkänna att jag har kul på jumpan, även om man är helt färdig när man går därifrån efter 1 timme, och alla dessa glada miner av de som inte förstått att det kan vara plågsamt att jumpa när man hållt upp ett antal år..."-ta bort flinet" har man lust att säga, men det gör man inte utan ler lika mycket tillbaka...jaja man uppfattas ju inte som komplett idiot jämt i alla fall :). Jag kanske kan le tillbaka den dagen jag kommer i kläder igen :)då ska jag skratta!!

//Rosen-den jumpande ungdomen :)

3 kommentarer:

Bella sa...

Keep up the good spirit...rätt inställning...välj tt inte se flinande medgympare!
Kram,
Syrran

Anna (http://ordagranna.blogg.se/) sa...

Jag hejjar på dig! Skit i flinarna! Lägg av en svettig benspark i lagom flinhöjd på dem!

/Anna

Julia Olsson sa...

Haha förstår din situation mamma!
Men vi får jobba på det både du och jag :)Together and ever :))
Haha men skit i dem du e bättre än dem. Gör i din egen takt och skit i hur alla andra gör det så gör du snabbare och snabbare på varje träning utan att du märker det.
Men du måste ändå jobba på det och det gör du redan :)))

//Julia